Cookie Control

The site uses cookies to store information on your computer. By using our site you accept the terms or our Privacy Policy.

Reklamacje

 

Dokładamy wszelkich starań, aby nasi Klienci byli zadowoleni z naszych produktów i usług.

Jeśli nie jesteście Państwo usatysfakcjonowani naszą obsługą, prosimy o złożenie reklamacji w wybrany przez siebie sposób:

  • osobiście - w siedzibie naszej firmy, w budynku Metropolitan, przy pl. Piłsudskiego 2 w Warszawie (w godzinach od 9:00 do 17:00),
  • dzwoniąc pod numer infolinii: 801 801 111, 22 319 00 00 (od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00),
  • wysyłając list na adres: pl. Piłsudskiego 2, 00-073 Warszawa,
  • wysyłając fax pod numer: 22 529 01 01,


Reklamację rozpatrujemy w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania.

Informujemy, że przysługuje Państwu również prawo złożenia skargi do Rzecznika Finansowego oraz Miejskich lub Powiatowych Rzeczników Konsumentów.

 

W związku z wejściem w życie w dniu 10 stycznia 2017 roku Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, informujemy, że podmiotem właściwym dla Ubezpieczyciela do prowadzenia postępowania w sprawie rozwiązywania sporów  konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich jest Rzecznik Finansowy (www.rf.gov.pl).