Skip to Content

Centrum Klienta

Sprawy związane z obsługą Twojego ubezpieczenia

Przedłużona gwarancja

Ubezpieczenie Przedłużona Gwarancja gwarantuje pokrycie kosztów robocizny oraz materiałów koniecznych do usunięcia usterki w przypadku awarii pojazdu lub zakupionego sprzętu.

W razie awarii pojazdu, Klienci posiadający ubezpieczenie Przedłużona Gwarancja na samochód powinni:

  • zgłosić się do najbliższej Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO) lub
  • skontaktować się telefonicznie z odpowiednią infolinią:

   - Klienci Volkswagen  + 48 22 860 03 77
   - Klienci BNP Paribas Bank Polska S.A.  + 48 22 860 03 78

  • wysłać Formularz Zgłoszenia Awarii na adres e-mail:

    - Klienci Volkswagen - vwzgloszenia@wagas.pl
    - Klienci BNP Paribas Bank Polska S.A. - gwarancjaBNP@wagas.pl

Chcąc zgłosić szkodę dotyczącą sprzętu zakupionego w sieci Carrefour (ubezpieczenie „Superochrona’’) należy skontaktować się z:
SPB Polska Serwis Ubezpieczeniowy:

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedź na swoje pytanie

Czytaj dalej