Skip to Content

Centrum Klienta

Sprawy związane z obsługą Twojego ubezpieczenia

Świadczenia Assistance

W ramach świadczeń assistance Klienci BNP Paribas Cardif w Polsce mogą uzyskać pomoc w nagłych przypadkach.

Sytuacje objęte świadczeniem assistance to m.in.:

  • organizacja procesu rehabilitacyjnego,
  • wizyta pielęgniarki,
  • pakiet informacyjny dla osób, które utraciły pracę.

W razie potrzeby należy skontaktować się telefonicznie z odpowiednim Centrum Operacyjnym:

Alior Bank (dawniej Bank BPH)
Ubezpieczenie „Zdrowotne”: Assistance 24h: +48 22 568 98 57
Ubezpieczenie „Bezpieczne Rachunki”: Assistance 24h: +48 22 563 11 36 / +48 22 383 21 36

BNP Paribas Bank Polska S.A.
Ubezpieczenie „Ochrona NNW”: Assistance 24h: +48 22 563 12 28
Ubezpieczenie od utraty źródła dochodu: Assistance 24h: +48 22 522 29 13 / +48 22 232 29 13
Ubezpieczenie użytkowników i posiadaczy kart „Moja Karta”: Assistance 24h: +48 22 205 51 44
Ubezpieczenie „Plan na Życie”: Assistance 24h: +48 22 522 29 11 / +48 22 232 29 11

Kontynuacja ubezpieczenia grupowego „Solidna Kontynuacja”: Assistance 24h: +48 22 522 29 46

Ubezpieczenia indywidualne – „Protektor”: Assistance 24h: +48 22 563 11 22

Santander
Ubezpieczenie CPI: Assistance 24h: +48 22 563 12 21

Volkswagen
Ubezpieczenie CPI: Assistance 24h: +48 22 591 95 24

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedź na swoje pytanie

Czytaj dalej