Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies, co oznacza, że korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich zapis lub wykorzystanie. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Informacje Prawne.
Zgłoszenie zdarzenia ubezpieczeniowego krok po kroku
ZGŁOSZENIE ZDARZENIA UBEZPIECZENIOWEGO KROK PO KROKU
Chcesz szybko otrzymać decyzję do zgłoszonego zdarzenia? Pamiętaj, aby dołączyć wszystkie wymagane dokumenty, co znacznie przyspieszy obsługę Twojego zgłoszenia.
Krok 1: Zgłoszenie zdarzenia
Wysłałeś zgłoszenie pocztą lub przekazałeś naszemu Partnerowi - czekamy, aż zgłoszenie do nas dotrze. Zgłosiłeś zdarzenie online – na podany adres mailowy otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem przyjęcie zgłoszenia. O kolejnych krokach będziemy Cię także informować smsem.
Krok 2: Przyjęcie wniosku
Otrzymaliśmy i zarejestrowaliśmy Twoje zgłoszenie. Zaczynamy je rozpatrywać.
Krok 3: Weryfikacja danych
Sprawdzamy, czy otrzymaliśmy wszystkie dokumenty, które są nam potrzebne, aby podjąć decyzję. Jeśli czegoś brakuje, zwrócimy się do instytucji, które mogą je posiadać lub bezpośrednio do Ciebie z prośbą o ich uzupełnienie (informację prześlemy pocztą lub na adres e-mail). Podejmiemy decyzję o wypłacie świadczenia, kiedy skompletujemy wszystkie potrzebne informacje.
Krok 4: Czas na uzupełnienie dokumentacji
Czekamy na przesłanie dodatkowej dokumentacji od Ciebie lub instytucji do których się zwróciliśmy.
Krok 5: Decyzja o wypłacie lub odmowie wypłaty
Po otrzymaniu wszystkich dokumentów ustalimy czy świadczenie może być wypłacone oraz określimy jego wysokość. Informację z uzasadnieniem naszej decyzji prześlemy Ci pocztą lub na adres e-mail.
Krok 6: Twoja opinia
Wyślemy Ci na podany adres mailowy link do ankiety satysfakcji. Chcemy poznać Twoją opinię i dowiedzieć się, czy jesteś zadowolony z naszych usług.