BNP Paribas Cardif to stabilna firma ubezpieczeniowa, wchodząca w skład międzynarodowej grupy BNP Paribas – jednej z największych instytucji finansowych na świecie.
Innowacyjne podejście do ubezpieczeń zaowocowało powstaniem nowej dziedziny – bancassurance, której jesteśmy twórcą i znaczącym graczem.
Na polskim rynku istniejemy od 1998 roku, oferując m.in. ubezpieczenia kredytobiorców oraz szeroką gamę innych ubezpieczeń.
Aktualnie Dział Obsługi Świadczeń
w Departamencie Operacji i Obsługi Klienta
poszukuje pracownika na stanowisko:
Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. Obsługi Świadczeń
Nr Ref. 2025/05/SSOŚ
Miejsce pracy: Warszawa
Główne zadania:
- Rozpatrywanie świadczeń z umów ubezpieczeń na życie (bancassurance, życiowych i majątkowych),
- Ustalanie odpowiedzialności za zdarzenie w oparciu o warunki ubezpieczenia oraz pozyskana dokumentację,
- Pozyskiwanie dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia świadczenia od klientów, partnerów biznesowych oraz instytucji zewnętrznych,
- Prowadzenie korespondencji w zakresie rozpatrywanych świadczeń do Klientów oraz do instytucji zewnętrznych,
- Współpraca z działami wewnętrznymi oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi świadczeń,
- Rozpatrywanie odwołań od decyzji dotyczących świadczeń,
- Przygotowywanie odpowiedzi na korespondencję organów nadzoru (np. Rzecznik Finansowy).
Wymagania:
- Minimum 3 lata doświadczenie w pracy w firmie ubezpieczeniowej na stanowisku związanym z obsługą świadczeń osobowych (życiowych i majątkowych),
- Znajomość systemów informatycznych: biegłość w obsłudze komputera z systemem operacyjnym Windows i programów MS Word, Outlook, Sharepoint oraz umiejętność sprawnego poruszania się pomiędzy różnymi systemami operacyjnymi,
- Znajomość przepisów prawa i regulacji w zakresie obsługi świadczeń,
- Umiejętność interpretacji przepisów oraz zapisów warunków ubezpieczenia,
- Samodzielność: umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji w oparciu o analizę zapisów warunków ubezpieczenia oraz wewnętrzne procedury,
- Komunikatywność i proklienckość: umiejętność jasnego i prostego przekazywania klientom informacji, wysoka kultura osobista oraz zorientowanie na klienta,
- Umiejętność współpracy w zespole: umiejętność jasnego wyrażania swoich myśli, dzielenia się pomysłami i wspólnego osiągania celów,
- Umiejętność uczenia się i szybkiego przyswajania wiedzy,
- Skuteczne zarządzanie czasem oraz organizacja pracy,
- Dokładność i sumienność,
- Wykształcenie wyższe.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej o ugruntowanej pozycji,
- Możliwość dołączenia do stabilnej organizacji, która nieustannie się rozwija,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Dogodną lokalizację biura (ul. Grzybowska 78),
- Możliwość pracy zdalnej,
- Elastyczne godziny pracy,
- Pakiet świadczeń pracowniczych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie karty sportowej i inne),
- Umowę o pracę na czas zastępstwa, na okres około 2 lat.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV klikając klawisz
ZAAPLIKUJ
Informujemy, że w Towarzystwie Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A. oraz Cardif – Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych (Sygnalizowanie Nieprawidłowości). Opis zgłaszania nieprawidłowości znajduje się pod linkiem Ład korporacyjny (cardif.pl).
BNP Paribas Cardif to stabilna firma ubezpieczeniowa, wchodząca w skład międzynarodowej grupy BNP Paribas – jednej z największych instytucji finansowych na świecie.
Innowacyjne podejście do ubezpieczeń zaowocowało powstaniem nowej dziedziny – bancassurance, której jesteśmy twórcą i znaczącym graczem.
Na polskim rynku istniejemy od 1998 roku, oferując m.in. ubezpieczenia kredytobiorców oraz szeroką gamę innych ubezpieczeń.
Aktualnie do Departamentu Operacji i Obsługi Klienta
poszukujemy:
Stażystka / Stażysta w Departamencie Operacji i Obsługi Klienta
Nr Ref. 2025/05/SDOOK
Miejsce stażu: Warszawa
Staż w Departamencie Operacji i Obsługi Klienta pozwoli Ci na poznanie i zdobycie doświadczenia w różnych obszarach związanych z działaniami operacyjnymi w firmie ubezpieczeniowej. Obszary te to m.in. obsługa klienta, obsługa świadczeń, analizy i rozliczenia, a także administracja.
Opis obowiązków:
- Pomoc w obsłudze procesu agencyjnego – pobieranie udostępnionej przez Partnera biznesowego dokumentacji licencyjnej oraz jej weryfikacja, przygotowywanie oraz dystrybucja raportów dla Partnerów biznesowych, wypisywanie KRK do pobrania z Sądu, importy danych do systemu operacyjnego.
- Poznanie procesów związanych z posprzedażową obsługą Klienta, obsługą świadczeń oraz administracją.
Kogo poszukujemy:
- Poszukujemy studenta lub absolwenta studiów wyższych,
- Osoby, która zna narzędzia takie jak MS Excel i MS Word,
- Osoby, która chętnie pozna sposób funkcjonowania Departamentu Operacji i Obsługi Klienta firmy ubezpieczeniowej i będzie chętna wspomóc jego działania w różnych obszarach.
.
Oferujemy:
- Umowę zlecenie i możliwość rozpoczęcia od zaraz,
- Zatrudnienie na okres 3 miesięcy,
- Dogodną lokalizację biura (ul. Grzybowska 78 w Warszawie),
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w wielu obszarach, a także możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych w ramach firmy, która nieustannie się rozwija.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV klikając klawisz
ZAAPLIKUJ
Informujemy, że w Towarzystwie Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A. oraz Cardif – Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych (Sygnalizowanie Nieprawidłowości). Opis zgłaszania nieprawidłowości znajduje się pod linkiem Ład korporacyjny (cardif.pl).
BNP Paribas Cardif to stabilna firma ubezpieczeniowa, wchodząca w skład międzynarodowej grupy BNP Paribas – jednej z największych instytucji finansowych na świecie.
Innowacyjne podejście do ubezpieczeń zaowocowało powstaniem nowej dziedziny – bancassurance, której jesteśmy twórcą i znaczącym graczem.
Na polskim rynku istniejemy od 1998 roku, oferując m.in. ubezpieczenia kredytobiorców oraz szeroką gamę innych ubezpieczeń.
Aktualnie do Departamentu Operacji i Obsługi Klienta
poszukujemy:
Stażystka / Stażysta w Departamencie Operacji i Obsługi Klienta
Nr Ref. 2025/05/SDOOK
Miejsce stażu: Warszawa
Staż w Departamencie Operacji i Obsługi Klienta pozwoli Ci na poznanie i zdobycie doświadczenia w różnych obszarach związanych z działaniami operacyjnymi w firmie ubezpieczeniowej. Obszary te to m.in. obsługa klienta, obsługa świadczeń, analizy i rozliczenia, a także administracja.
Opis obowiązków:
- Pomoc w obsłudze procesu agencyjnego – pobieranie udostępnionej przez Partnera biznesowego dokumentacji licencyjnej oraz jej weryfikacja, przygotowywanie oraz dystrybucja raportów dla Partnerów biznesowych, wypisywanie KRK do pobrania z Sądu, importy danych do systemu operacyjnego.
- Poznanie procesów związanych z posprzedażową obsługą Klienta, obsługą świadczeń oraz administracją.
Kogo poszukujemy:
- Poszukujemy studenta lub absolwenta studiów wyższych,
- Osoby, która zna narzędzia takie jak MS Excel i MS Word,
- Osoby, która chętnie pozna sposób funkcjonowania Departamentu Operacji i Obsługi Klienta firmy ubezpieczeniowej i będzie chętna wspomóc jego działania w różnych obszarach.
.
Oferujemy:
- Umowę zlecenie i możliwość rozpoczęcia od zaraz,
- Zatrudnienie na okres 3 miesięcy,
- Dogodną lokalizację biura (ul. Grzybowska 78 w Warszawie),
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w wielu obszarach, a także możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych w ramach firmy, która nieustannie się rozwija.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV klikając klawisz
ZAAPLIKUJ
Informujemy, że w Towarzystwie Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A. oraz Cardif – Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych (Sygnalizowanie Nieprawidłowości). Opis zgłaszania nieprawidłowości znajduje się pod linkiem Ład korporacyjny (cardif.pl).
BNP Paribas Cardif to stabilna firma ubezpieczeniowa, wchodząca w skład międzynarodowej grupy BNP Paribas – jednej z największych instytucji finansowych na świecie.
Innowacyjne podejście do ubezpieczeń zaowocowało powstaniem nowej dziedziny – bancassurance, której jesteśmy twórcą i znaczącym graczem.
Na polskim rynku istniejemy od 1998 roku, oferując m.in. ubezpieczenia kredytobiorców oraz szeroką gamę innych ubezpieczeń.
Aktualnie Biuro Kadr i Komunikacji Wewnętrznej
poszukuje pracownika na stanowisko:
Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. Zasobów Ludzkich
Nr ref. 2025/04/SSZL
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na stanowisku Starszej Specjalistki / Starszego Specjalisty ds. Zasobów Ludzkich będzie odpowiedzialna za kompleksową i efektywną obsługę pracowników w zakresie spraw pracowniczych i płacowych oraz będzie uczestniczyła w wielu ciekawych projektach z obszaru HR.
Główne zadania:
- Współpraca z firmą outsourcingową w celu zapewnienia realizacji procesów kadrowo-płacowych, w tym przekazywanie dokumentów oraz informacji, kontrola naliczenia wynagrodzenia za pracę oraz rozliczeń z ZUS i US,
- Śledzenie zmian przepisów prawa pracy i podatkowych oraz trendów rynkowych w obszarze HR i wdrażanie ich w organizacji,
- Współpraca z dostawcami benefitów pracowniczych i dbanie o zapewnienie interesującej i rynkowej oferty dla pracowników,
- Opracowywanie opisów stanowisk pracowników i ich aktualizacja,
- Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji,
- Naliczanie i prowadzenie wydatków z ZFŚS,
- Współpraca z firmą BHP,
- Udział w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych,
- Organizowanie i prowadzenie procesów onboardingu i offboardingu, proponowanie i wdrażanie ulepszeń tych procesów,
- Organizowanie i koordynacja procesów oceny rocznej i wyznaczania celów.
Wymagania:
- Ok. 4 -5 lat doświadczenia w pracy w dziale HR z podobnym zakresem zadań,
- Znajomość przepisów z obszaru prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych, umożliwiające należytą kontrolę nad procesem naliczania wynagrodzeń przez partnera zewnętrznego, poświadczone doświadczeniem w obszarze płac lub ukończeniem odpowiedniego kursu,
- Płynna znajomość języka angielskiego,
- Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo, psychologia),
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- Zdolności analityczne,
- Inicjatywa i zaangażowanie.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej o ugruntowanej pozycji,
- Możliwość dołączenia do stabilnej organizacji, która nieustannie się rozwija,
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz aktywnego udziału w wielu ciekawych projektach z obszaru HR prowadzonych lokalnie lub we współpracy z Centralą firmy w Paryżu,
- Dogodną lokalizację biura (ul. Grzybowska 78 w Warszawie), możliwość pracy zdalnej, a także elastyczne godziny pracy,
- Pakiet świadczeń pracowniczych, szkolenia, programy rozwojowe oraz możliwość wolontariatu,
- Stanowisko Specjalistki/Specjalisty lub Starszej Specjalistki/Starszego Specjalisty – w zależności od doświadczenia kandydata.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV klikając klawisz
ZAAPLIKUJ
Informujemy, że w Towarzystwie Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A. oraz Cardif – Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych (Sygnalizowanie Nieprawidłowości). Opis zgłaszania nieprawidłowości znajduje się pod linkiem Ład korporacyjny (cardif.pl).
BNP Paribas Cardif to stabilna firma ubezpieczeniowa, wchodząca w skład międzynarodowej grupy BNP Paribas – jednej z największych instytucji finansowych na świecie.
Innowacyjne podejście do ubezpieczeń zaowocowało powstaniem nowej dziedziny – bancassurance, której jesteśmy twórcą i znaczącym graczem.
Na polskim rynku istniejemy od 1998 roku, oferując m.in. ubezpieczenia kredytobiorców oraz szeroką gamę innych ubezpieczeń.
Aktualnie Biuro Kadr i Komunikacji Wewnętrznej
poszukuje pracownika na stanowisko:
Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. Zasobów Ludzkich
Nr ref. 2025/04/SSZL
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na stanowisku Starszej Specjalistki / Starszego Specjalisty ds. Zasobów Ludzkich będzie odpowiedzialna za kompleksową i efektywną obsługę pracowników w zakresie spraw pracowniczych i płacowych oraz będzie uczestniczyła w wielu ciekawych projektach z obszaru HR.
Główne zadania:
- Współpraca z firmą outsourcingową w celu zapewnienia realizacji procesów kadrowo-płacowych, w tym przekazywanie dokumentów oraz informacji, kontrola naliczenia wynagrodzenia za pracę oraz rozliczeń z ZUS i US,
- Śledzenie zmian przepisów prawa pracy i podatkowych oraz trendów rynkowych w obszarze HR i wdrażanie ich w organizacji,
- Współpraca z dostawcami benefitów pracowniczych i dbanie o zapewnienie interesującej i rynkowej oferty dla pracowników,
- Opracowywanie opisów stanowisk pracowników i ich aktualizacja,
- Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji,
- Naliczanie i prowadzenie wydatków z ZFŚS,
- Współpraca z firmą BHP,
- Udział w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych,
- Organizowanie i prowadzenie procesów onboardingu i offboardingu, proponowanie i wdrażanie ulepszeń tych procesów,
- Organizowanie i koordynacja procesów oceny rocznej i wyznaczania celów.
Wymagania:
- Ok. 4 -5 lat doświadczenia w pracy w dziale HR z podobnym zakresem zadań,
- Znajomość przepisów z obszaru prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych, umożliwiające należytą kontrolę nad procesem naliczania wynagrodzeń przez partnera zewnętrznego, poświadczone doświadczeniem w obszarze płac lub ukończeniem odpowiedniego kursu,
- Płynna znajomość języka angielskiego,
- Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo, psychologia),
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- Zdolności analityczne,
- Inicjatywa i zaangażowanie.
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej o ugruntowanej pozycji,
- Możliwość dołączenia do stabilnej organizacji, która nieustannie się rozwija,
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz aktywnego udziału w wielu ciekawych projektach z obszaru HR prowadzonych lokalnie lub we współpracy z Centralą firmy w Paryżu,
- Dogodną lokalizację biura (ul. Grzybowska 78 w Warszawie), możliwość pracy zdalnej, a także elastyczne godziny pracy,
- Pakiet świadczeń pracowniczych, szkolenia, programy rozwojowe oraz możliwość wolontariatu,
- Stanowisko Specjalistki/Specjalisty lub Starszej Specjalistki/Starszego Specjalisty – w zależności od doświadczenia kandydata.
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV klikając klawisz
ZAAPLIKUJ
Informujemy, że w Towarzystwie Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A. oraz Cardif – Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych (Sygnalizowanie Nieprawidłowości). Opis zgłaszania nieprawidłowości znajduje się pod linkiem Ład korporacyjny (cardif.pl).