BNP Paribas Cardif to stabilna firma ubezpieczeniowa, wchodząca w skład międzynarodowej grupy BNP Paribas – jednej z największych instytucji finansowych na świecie.

Innowacyjne podejście do ubezpieczeń zaowocowało powstaniem nowej dziedziny – bancassurance, której jesteśmy twórcą i znaczącym graczem.

Na polskim rynku istniejemy od 1998 roku, oferując m.in. ubezpieczenia kredytobiorców oraz szeroką gamę innych ubezpieczeń.

Aktualnie Dział Obsługi Świadczeń 

w Departamencie Operacji i Obsługi Klienta

poszukuje pracownika na stanowisko:

 

Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. Obsługi Świadczeń

Nr Ref. 2025/05/SSOŚ

Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania: 

  • Rozpatrywanie świadczeń z umów ubezpieczeń na życie (bancassurance, życiowych i majątkowych),
  • Ustalanie odpowiedzialności za zdarzenie w oparciu o warunki ubezpieczenia oraz pozyskana dokumentację,
  • Pozyskiwanie dokumentacji niezbędnej do rozpatrzenia świadczenia od klientów, partnerów biznesowych oraz instytucji zewnętrznych,
  • Prowadzenie korespondencji w zakresie rozpatrywanych świadczeń do Klientów oraz do instytucji zewnętrznych,
  • Współpraca z działami wewnętrznymi oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi świadczeń,
  • Rozpatrywanie odwołań od decyzji dotyczących świadczeń,
  • Przygotowywanie odpowiedzi na korespondencję organów nadzoru (np. Rzecznik Finansowy).

Wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenie w pracy w firmie ubezpieczeniowej na stanowisku związanym z obsługą świadczeń osobowych (życiowych i majątkowych),
  • Znajomość systemów informatycznych: biegłość w obsłudze komputera z systemem operacyjnym Windows i programów MS Word, Outlook, Sharepoint oraz umiejętność sprawnego poruszania się pomiędzy różnymi systemami operacyjnymi,
  • Znajomość przepisów prawa i regulacji w zakresie obsługi świadczeń,
  • Umiejętność interpretacji przepisów oraz zapisów warunków ubezpieczenia,
  • Samodzielność: umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji w oparciu o analizę zapisów warunków ubezpieczenia oraz wewnętrzne procedury,
  • Komunikatywność i proklienckość: umiejętność jasnego i prostego przekazywania klientom informacji, wysoka kultura osobista oraz zorientowanie na klienta,
  • Umiejętność współpracy w zespole: umiejętność jasnego wyrażania swoich myśli, dzielenia się pomysłami i wspólnego osiągania celów, 
  • Umiejętność uczenia się i szybkiego przyswajania wiedzy,
  • Skuteczne zarządzanie czasem oraz organizacja pracy, 
  • Dokładność i sumienność,
  • Wykształcenie wyższe.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej o ugruntowanej pozycji,
  • Możliwość dołączenia do stabilnej organizacji, która nieustannie się rozwija,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Dogodną lokalizację biura (ul. Grzybowska 78),
  • Możliwość pracy zdalnej, 
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Pakiet świadczeń pracowniczych (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie karty sportowej i inne),
  • Umowę o pracę na czas zastępstwa, na okres około 2 lat.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV klikając klawisz

ZAAPLIKUJ

Informujemy, że w Towarzystwie Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A. oraz Cardif – Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych (Sygnalizowanie Nieprawidłowości). Opis zgłaszania nieprawidłowości znajduje się pod linkiem Ład korporacyjny (cardif.pl).

BNP Paribas Cardif to stabilna firma ubezpieczeniowa, wchodząca w skład międzynarodowej grupy BNP Paribas – jednej z największych instytucji finansowych na świecie. 

Innowacyjne podejście do ubezpieczeń zaowocowało powstaniem nowej dziedziny – bancassurance, której jesteśmy twórcą i znaczącym graczem. 

Na polskim rynku istniejemy od 1998 roku, oferując m.in. ubezpieczenia kredytobiorców oraz szeroką gamę innych ubezpieczeń. 

 

 

Aktualnie do Departamentu Operacji i Obsługi Klienta

poszukujemy:

 

Stażystka / Stażysta w Departamencie Operacji i Obsługi Klienta 

Nr Ref. 2025/05/SDOOK

Miejsce stażu: Warszawa

Staż w Departamencie Operacji i Obsługi Klienta pozwoli Ci na poznanie i zdobycie doświadczenia w różnych obszarach związanych z działaniami operacyjnymi w firmie ubezpieczeniowej. Obszary te to m.in. obsługa klienta, obsługa świadczeń, analizy i rozliczenia, a także administracja.

Opis obowiązków:

  • Pomoc w obsłudze procesu agencyjnego – pobieranie udostępnionej przez Partnera biznesowego dokumentacji licencyjnej oraz jej weryfikacja, przygotowywanie oraz dystrybucja raportów dla Partnerów biznesowych, wypisywanie KRK do pobrania z Sądu, importy danych do systemu operacyjnego.
  • Poznanie procesów związanych z posprzedażową obsługą Klienta, obsługą świadczeń oraz administracją.

Kogo poszukujemy:

  • Poszukujemy studenta lub absolwenta studiów wyższych,
  • Osoby, która zna narzędzia takie jak MS Excel i MS Word, 
  • Osoby, która chętnie pozna sposób funkcjonowania Departamentu Operacji i Obsługi Klienta firmy ubezpieczeniowej i będzie chętna wspomóc jego działania w różnych obszarach.

.

Oferujemy:

  • Umowę zlecenie i możliwość rozpoczęcia od zaraz,
  • Zatrudnienie na okres 3 miesięcy,
  • Dogodną lokalizację biura (ul. Grzybowska 78 w Warszawie),
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w wielu obszarach, a także możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych w ramach firmy, która nieustannie się rozwija.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV klikając klawisz

ZAAPLIKUJ

Informujemy, że w Towarzystwie Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A. oraz Cardif – Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych (Sygnalizowanie Nieprawidłowości). Opis zgłaszania nieprawidłowości znajduje się pod linkiem Ład korporacyjny (cardif.pl).

BNP Paribas Cardif to stabilna firma ubezpieczeniowa, wchodząca w skład międzynarodowej grupy BNP Paribas – jednej z największych instytucji finansowych na świecie. 

Innowacyjne podejście do ubezpieczeń zaowocowało powstaniem nowej dziedziny – bancassurance, której jesteśmy twórcą i znaczącym graczem. 

Na polskim rynku istniejemy od 1998 roku, oferując m.in. ubezpieczenia kredytobiorców oraz szeroką gamę innych ubezpieczeń. 

 

 

Aktualnie do Departamentu Operacji i Obsługi Klienta

poszukujemy:

 

Stażystka / Stażysta w Departamencie Operacji i Obsługi Klienta 

Nr Ref. 2025/05/SDOOK

Miejsce stażu: Warszawa

Staż w Departamencie Operacji i Obsługi Klienta pozwoli Ci na poznanie i zdobycie doświadczenia w różnych obszarach związanych z działaniami operacyjnymi w firmie ubezpieczeniowej. Obszary te to m.in. obsługa klienta, obsługa świadczeń, analizy i rozliczenia, a także administracja.

Opis obowiązków:

  • Pomoc w obsłudze procesu agencyjnego – pobieranie udostępnionej przez Partnera biznesowego dokumentacji licencyjnej oraz jej weryfikacja, przygotowywanie oraz dystrybucja raportów dla Partnerów biznesowych, wypisywanie KRK do pobrania z Sądu, importy danych do systemu operacyjnego.
  • Poznanie procesów związanych z posprzedażową obsługą Klienta, obsługą świadczeń oraz administracją.

Kogo poszukujemy:

  • Poszukujemy studenta lub absolwenta studiów wyższych,
  • Osoby, która zna narzędzia takie jak MS Excel i MS Word, 
  • Osoby, która chętnie pozna sposób funkcjonowania Departamentu Operacji i Obsługi Klienta firmy ubezpieczeniowej i będzie chętna wspomóc jego działania w różnych obszarach.

.

Oferujemy:

  • Umowę zlecenie i możliwość rozpoczęcia od zaraz,
  • Zatrudnienie na okres 3 miesięcy,
  • Dogodną lokalizację biura (ul. Grzybowska 78 w Warszawie),
  • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w wielu obszarach, a także możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych w ramach firmy, która nieustannie się rozwija.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV klikając klawisz

ZAAPLIKUJ

Informujemy, że w Towarzystwie Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A. oraz Cardif – Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych (Sygnalizowanie Nieprawidłowości). Opis zgłaszania nieprawidłowości znajduje się pod linkiem Ład korporacyjny (cardif.pl).

BNP Paribas Cardif to stabilna firma ubezpieczeniowa, wchodząca w skład międzynarodowej grupy BNP Paribas – jednej z największych instytucji finansowych na świecie.

Innowacyjne podejście do ubezpieczeń zaowocowało powstaniem nowej dziedziny – bancassurance, której jesteśmy twórcą i znaczącym graczem.

Na polskim rynku istniejemy od 1998 roku, oferując m.in. ubezpieczenia kredytobiorców oraz szeroką gamę innych ubezpieczeń.

 

Aktualnie Biuro Kadr i Komunikacji Wewnętrznej

poszukuje pracownika na stanowisko:

 

Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. Zasobów Ludzkich

Nr ref. 2025/04/SSZL

Miejsce pracy: Warszawa

Osoba zatrudniona na stanowisku Starszej Specjalistki / Starszego Specjalisty ds. Zasobów Ludzkich będzie odpowiedzialna za kompleksową i efektywną obsługę pracowników w zakresie spraw pracowniczych i płacowych oraz będzie uczestniczyła w wielu ciekawych projektach z obszaru HR.

Główne zadania: 

  • Współpraca z firmą outsourcingową w celu zapewnienia realizacji procesów kadrowo-płacowych, w tym przekazywanie dokumentów oraz informacji, kontrola naliczenia wynagrodzenia za pracę oraz rozliczeń z ZUS i US,
  • Śledzenie zmian przepisów prawa pracy i podatkowych oraz trendów rynkowych w obszarze HR i wdrażanie ich w organizacji,
  • Współpraca z dostawcami benefitów pracowniczych i dbanie o zapewnienie interesującej i rynkowej oferty dla pracowników,
  • Opracowywanie opisów stanowisk pracowników i ich aktualizacja,
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji,
  • Naliczanie i prowadzenie wydatków z ZFŚS,
  • Współpraca z firmą BHP,
  • Udział w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, 
  • Organizowanie i prowadzenie procesów onboardingu i offboardingu, proponowanie i wdrażanie ulepszeń tych procesów,
  • Organizowanie i koordynacja procesów oceny rocznej i wyznaczania celów.

Wymagania:

  • Ok. 4 -5 lat doświadczenia w pracy w dziale HR z podobnym zakresem zadań,
  • Znajomość przepisów z obszaru prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych, umożliwiające należytą kontrolę nad procesem naliczania wynagrodzeń przez partnera zewnętrznego, poświadczone doświadczeniem w obszarze płac lub ukończeniem odpowiedniego kursu,
  • Płynna znajomość języka angielskiego,
  • Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo, psychologia), 
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Zdolności analityczne, 
  • Inicjatywa i zaangażowanie.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej o ugruntowanej pozycji,
  • Możliwość dołączenia do stabilnej organizacji, która nieustannie się rozwija,
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz aktywnego udziału w wielu ciekawych projektach z obszaru HR prowadzonych lokalnie lub we współpracy z Centralą firmy w Paryżu,
  • Dogodną lokalizację biura (ul. Grzybowska 78 w Warszawie), możliwość pracy zdalnej, a także elastyczne godziny pracy,
  • Pakiet świadczeń pracowniczych, szkolenia, programy rozwojowe oraz możliwość wolontariatu,
  • Stanowisko Specjalistki/Specjalisty lub Starszej Specjalistki/Starszego Specjalisty – w zależności od doświadczenia kandydata.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV klikając klawisz

ZAAPLIKUJ

Informujemy, że w Towarzystwie Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A. oraz Cardif – Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych (Sygnalizowanie Nieprawidłowości). Opis zgłaszania nieprawidłowości znajduje się pod linkiem Ład korporacyjny (cardif.pl).

BNP Paribas Cardif to stabilna firma ubezpieczeniowa, wchodząca w skład międzynarodowej grupy BNP Paribas – jednej z największych instytucji finansowych na świecie.

Innowacyjne podejście do ubezpieczeń zaowocowało powstaniem nowej dziedziny – bancassurance, której jesteśmy twórcą i znaczącym graczem.

Na polskim rynku istniejemy od 1998 roku, oferując m.in. ubezpieczenia kredytobiorców oraz szeroką gamę innych ubezpieczeń.

 

Aktualnie Biuro Kadr i Komunikacji Wewnętrznej

poszukuje pracownika na stanowisko:

 

Starsza Specjalistka / Starszy Specjalista ds. Zasobów Ludzkich

Nr ref. 2025/04/SSZL

Miejsce pracy: Warszawa

Osoba zatrudniona na stanowisku Starszej Specjalistki / Starszego Specjalisty ds. Zasobów Ludzkich będzie odpowiedzialna za kompleksową i efektywną obsługę pracowników w zakresie spraw pracowniczych i płacowych oraz będzie uczestniczyła w wielu ciekawych projektach z obszaru HR.

Główne zadania: 

  • Współpraca z firmą outsourcingową w celu zapewnienia realizacji procesów kadrowo-płacowych, w tym przekazywanie dokumentów oraz informacji, kontrola naliczenia wynagrodzenia za pracę oraz rozliczeń z ZUS i US,
  • Śledzenie zmian przepisów prawa pracy i podatkowych oraz trendów rynkowych w obszarze HR i wdrażanie ich w organizacji,
  • Współpraca z dostawcami benefitów pracowniczych i dbanie o zapewnienie interesującej i rynkowej oferty dla pracowników,
  • Opracowywanie opisów stanowisk pracowników i ich aktualizacja,
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji,
  • Naliczanie i prowadzenie wydatków z ZFŚS,
  • Współpraca z firmą BHP,
  • Udział w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych, 
  • Organizowanie i prowadzenie procesów onboardingu i offboardingu, proponowanie i wdrażanie ulepszeń tych procesów,
  • Organizowanie i koordynacja procesów oceny rocznej i wyznaczania celów.

Wymagania:

  • Ok. 4 -5 lat doświadczenia w pracy w dziale HR z podobnym zakresem zadań,
  • Znajomość przepisów z obszaru prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych, umożliwiające należytą kontrolę nad procesem naliczania wynagrodzeń przez partnera zewnętrznego, poświadczone doświadczeniem w obszarze płac lub ukończeniem odpowiedniego kursu,
  • Płynna znajomość języka angielskiego,
  • Wykształcenie wyższe magisterskie (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo, psychologia), 
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Zdolności analityczne, 
  • Inicjatywa i zaangażowanie.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej o ugruntowanej pozycji,
  • Możliwość dołączenia do stabilnej organizacji, która nieustannie się rozwija,
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz aktywnego udziału w wielu ciekawych projektach z obszaru HR prowadzonych lokalnie lub we współpracy z Centralą firmy w Paryżu,
  • Dogodną lokalizację biura (ul. Grzybowska 78 w Warszawie), możliwość pracy zdalnej, a także elastyczne godziny pracy,
  • Pakiet świadczeń pracowniczych, szkolenia, programy rozwojowe oraz możliwość wolontariatu,
  • Stanowisko Specjalistki/Specjalisty lub Starszej Specjalistki/Starszego Specjalisty – w zależności od doświadczenia kandydata.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV klikając klawisz

ZAAPLIKUJ

Informujemy, że w Towarzystwie Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A. oraz Cardif – Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych (Sygnalizowanie Nieprawidłowości). Opis zgłaszania nieprawidłowości znajduje się pod linkiem Ład korporacyjny (cardif.pl).