Reklamacje
BNP Paribas Cardif w Polsce dokłada wszelkich starań, aby jakość produktów i usług była na jak najwyższym poziomie.
Niemniej, jeśli wśród Klientów firmy znajdą się osoby nieusatysfakcjonowane z obsługi lub otrzymanej decyzji do zgłoszonego zdarzenia, możliwe jest złożenie reklamacji.
Reklamacje można składać w następujący sposób:
- wysyłając e-mail na adres: reklamacje@cardif.pl
- przez formularz kontaktowy
- dzwoniąc pod numer infolinii: 801 801 111 lub 22 319 00 00
Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 30 dni od daty otrzymania.
BNP Paribas Cardif w Polsce informuje, że w związku z wejściem w życie w dniu 10 stycznia 2017 roku Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, podmiotem właściwym dla Ubezpieczyciela do prowadzenia postępowania w sprawie rozwiązywania sporów konsumenckich w rozumieniu ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich jest Rzecznik Finansowy (www.rf.gov.pl).
Wszystkim Klientom BNP Paribas Cardif w Polsce przysługuje również prawo do składania skargi do Rzecznika Finansowego oraz Miejskich lub Powiatowych Rzeczników Konsumentów.