Rzecznik Klienta

Sprawdź czym zajmuje się Rzecznik Klienta w BNP Paribas Cardif

Rzecznik Klienta

Czym zajmuje się Rzecznik Klienta w BNPP Cardif

Jako ubezpieczyciel zmieniającego się świata, w centrum działań BNP Paribas Cardif stoją ludzie. Wartością nadrzędną jest zapewnienie im poczucie bezpieczeństwa i spokoju, wychodzenie naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom. Jeżeli na drodze współpracy pojawią się niestandardowe przypadki, firma dokłada wszelkich starań, aby je wnikliwie przeanalizować. Właśnie takimi sprawami zajmuje się Rzecznik Klienta.
 

Jak można zgłosić swoją sprawę

Jeżeli decyzja do złożonej reklamacji jest dla Klienta niesatysfakcjonująca lub zgłoszona sprawa jest skomplikowana i wymaga indywidualnego podejścia, wówczas można skontaktować się z Rzecznikiem Klienta przez formularz kontaktowy wybierając temat "Zgłoszenie poreklamacyjne".

Kontakt zwrotny nastąpi drogą elektroniczną.

 

Rzecznik Klienta BNP Paribas Cardif w Polsce Adam Paprocki

Adam Paprocki
Rzecznik Klienta BNP Paribas Cardif

Z rynkiem ubezpieczeniowym jestem związany ponad 24 lata. Doświadczenie w tej branży zacząłem zdobywać jako agent ubezpieczeniowy – będąc najbliżej Klientów, ich potrzeb i problemów. Przez wiele lat tworzyłem nowe procesy obsługowe, zawsze myśląc o tym, żeby każde rozwiązanie było łatwe i intuicyjne. Od ponad 6 lat zajmuję się szeroko rozumianymi doświadczeniami Klientów, koncentrując się na obsłudze w kanałach tradycyjnych i zdalnych, prostocie i czytelności korespondencji i dokumentacji, którą Klienci otrzymują. Reprezentuję i chronię prawa Klientów, ponieważ ich satysfakcja i zadowolenie są dla mnie bardzo ważne.

Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedź na swoje pytanie

Czytaj dalej