Proces zgłoszenia zdarzenia

Co dzieje się, gdy zgłosisz do nas zdarzenie?

Chcesz szybko otrzymać decyzję do zgłoszonego zdarzenia? Pamiętaj, aby dołączyć wszystkie wymagane dokumenty, co znacznie przyspieszy obsługę Twojego zgłoszenia.

1. Zgłosiłaś/zgłosiłeś zdarzenie

Zgłosiłaś/zgłosiłeś zdarzenie przez naszą stronę internetową. To najprostszy i najszybszy sposób. Na podany przez Ciebie adres mailowy otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem przyjęcie zgłoszenia. O kolejnych krokach będziemy Cię także informować smsem. Jeżeli wysłałeś zgłoszenie zdarzenia pocztą lub przekazałeś je naszemu Partnerowi, czekamy, aż zgłoszenie do nas dotrze.

2. Przyjęliśmy Twoje zgłoszenie

Otrzymaliśmy i zarejestrowaliśmy Twoje zgłoszenie. Zaczynamy je rozpatrywać.

3. Weryfikujemy dane

Sprawdzamy, czy otrzymaliśmy wszystkie dokumenty, które są nam potrzebne, aby podjąć decyzję w Twojej sprawie. Jeśli czegoś brakuje, zwrócimy się do instytucji, które mogą je posiadać lub bezpośrednio do Ciebie z prośbą o ich uzupełnienie (informację prześlemy pocztą lub e-mailem). Podejmiemy decyzję o wypłacie świadczenia, kiedy skompletujemy wszystkie potrzebne informacje.

4. Uzupełniamy dokumentację

Czekamy na przesłanie dodatkowej dokumentacji od Ciebie lub instytucji, do których się zwróciliśmy.

5. Decydujemy o wypłacie lub odmowie wypłaty świadczenia

Po otrzymaniu wszystkich dokumentów ustalimy, czy świadczenie może być wypłacone oraz określimy jego wysokość. Informację z uzasadnieniem naszej decyzji prześlemy Ci pocztą lub e-mailem.

6. Prosimy o Twoją opinię

Wyślemy Ci e-mailem link do ankiety satysfakcji. Chcemy poznać Twoją opinię i dowiedzieć się, czy jesteś zadowolony z naszych usług.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami:
  801 801 111 lub 
  22 319 00 00 

Infolinia jest czynna w godzinach 9:00 – 17:00, w dni robocze.