Rzecznik Klienta
Czym zajmuje się Rzecznik Klienta w BNPP Cardif
Jako ubezpieczyciel zmieniającego się świata, w centrum działań BNP Paribas Cardif stoją ludzie. Wartością nadrzędną jest zapewnienie im poczucie bezpieczeństwa i spokoju, wychodzenie naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom. Jeżeli na drodze współpracy pojawią się niestandardowe przypadki, firma dokłada wszelkich starań, aby je wnikliwie przeanalizować. Właśnie takimi sprawami zajmuje się Rzecznik Klienta.
Jak można zgłosić swoją sprawę
Jeżeli decyzja do złożonej reklamacji jest dla Klienta niesatysfakcjonująca lub zgłoszona sprawa jest skomplikowana i wymaga indywidualnego podejścia, wówczas można skontaktować się z Rzecznikiem Klienta przez formularz kontaktowy wybierając temat "Zgłoszenie poreklamacyjne".
Kontakt zwrotny nastąpi drogą elektroniczną.
Adam Paprocki
Rzecznik Klienta BNP Paribas Cardif
Z rynkiem ubezpieczeniowym jestem związany ponad 24 lata. Doświadczenie w tej branży zacząłem zdobywać jako agent ubezpieczeniowy – będąc najbliżej Klientów, ich potrzeb i problemów. Przez wiele lat tworzyłem nowe procesy obsługowe, zawsze myśląc o tym, żeby każde rozwiązanie było łatwe i intuicyjne. Od ponad 6 lat zajmuję się szeroko rozumianymi doświadczeniami Klientów, koncentrując się na obsłudze w kanałach tradycyjnych i zdalnych, prostocie i czytelności korespondencji i dokumentacji, którą Klienci otrzymują. Reprezentuję i chronię prawa Klientów, ponieważ ich satysfakcja i zadowolenie są dla mnie bardzo ważne.