ZGŁOSZENIE ZDARZENIA UBEZPIECZENIOWEGO KROK PO KROKU
Chcesz szybko otrzymać decyzję do zgłoszonego zdarzenia? Pamiętaj, aby dołączyć wszystkie wymagane dokumenty, co znacznie przyspieszy obsługę Twojego zgłoszenia.
Krok 1: Zgłoszenie zdarzenia
Wysłałeś zgłoszenie pocztą lub przekazałeś naszemu Partnerowi - czekamy, aż zgłoszenie do nas dotrze. Zgłosiłeś zdarzenie online – na podany adres mailowy otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem przyjęcie zgłoszenia. O kolejnych krokach będziemy Cię także informować smsem.
Krok 2: Przyjęcie wniosku
Otrzymaliśmy i zarejestrowaliśmy Twoje zgłoszenie. Zaczynamy je rozpatrywać.
Krok 3: Weryfikacja danych
Sprawdzamy, czy otrzymaliśmy wszystkie dokumenty, które są nam potrzebne, aby podjąć decyzję. Jeśli czegoś brakuje, zwrócimy się do instytucji, które mogą je posiadać lub bezpośrednio do Ciebie z prośbą o ich uzupełnienie (informację prześlemy pocztą lub na adres e-mail). Podejmiemy decyzję o wypłacie świadczenia, kiedy skompletujemy wszystkie potrzebne informacje.
Krok 4: Czas na uzupełnienie dokumentacji
Czekamy na przesłanie dodatkowej dokumentacji od Ciebie lub instytucji do których się zwróciliśmy.
Krok 5: Decyzja o wypłacie lub odmowie wypłaty
Po otrzymaniu wszystkich dokumentów ustalimy czy świadczenie może być wypłacone oraz określimy jego wysokość. Informację z uzasadnieniem naszej decyzji prześlemy Ci pocztą lub na adres e-mail.
Krok 6: Twoja opinia
Wyślemy Ci na podany adres mailowy link do ankiety satysfakcji. Chcemy poznać Twoją opinię i dowiedzieć się, czy jesteś zadowolony z naszych usług.
Kontakt w sprawie zgłoszeń
Tel.: 801 801 111 lub +48 22 319 00 00
w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00