PRZEDŁUŻONA GWARANCJA

Zgłoś zdarzenie ubezpieczeniowe telefonicznie albo e-mailem

PRZEDŁUŻONA GWARANCJA

Zgłoś zdarzenie w przypadku awarii samochodu lub sprzętu. Ubezpieczenie gwarantuje pokrycie kosztów robocizny oraz materiałów koniecznych do usunięcia usterki.

Samochód

Klienci BNP Paribas Bank Polska +48 22 860 03 78 gwarancjaBNP@wagas.pl Pobierz formularz
Klienci Volkswagen +48 22 860 03 77 vwzgloszenia@wagas.pl Pobierz formularz
Możesz także zgłosić się do najbliższej Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO)

 

Sprzęt

Zgłoś zdarzenie dotyczące sprzętu zakupionego w sieci Carrefour (ubezpieczenie „Superochrona’’) kontaktując się z:

SPB Polska Serwis Ubezpieczeniowy +48 22 438 44 54 superochrona@spb.eu

 

Kontakt w sprawie zgłoszeń

Tel.: 801 801 111 lub +48 22 319 00 00
w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00