Przedłużona gwarancja
Ubezpieczenie Przedłużona Gwarancja gwarantuje pokrycie kosztów robocizny oraz materiałów koniecznych do usunięcia usterki w przypadku awarii pojazdu lub zakupionego sprzętu.
W razie awarii pojazdu, Klienci posiadający ubezpieczenie Przedłużona Gwarancja na samochód powinni:
- zgłosić się do najbliższej Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO) lub
- skontaktować się telefonicznie z odpowiednią infolinią:
- Klienci Volkswagen + 48 22 860 03 77
- Klienci BNP Paribas Bank Polska S.A. + 48 22 860 03 78
- wysłać Formularz Zgłoszenia Awarii na adres e-mail:
- Klienci Volkswagen - vwzgloszenia@wagas.pl
- Klienci BNP Paribas Bank Polska S.A. - gwarancjaBNP@wagas.pl
Chcąc zgłosić szkodę dotyczącą sprzętu zakupionego w sieci Carrefour (ubezpieczenie „Superochrona’’) należy skontaktować się z:
SPB Polska Serwis Ubezpieczeniowy:
- telefon: + 48 22 438 44 54
- e-mail: superochrona@spb.eu