Najczęściej zadawane pytania

Znajdź odpowiedzi na najczęstsze pytania związane z obsługą polisy

logo Cardif Polska
pl. Pilsudskiego 2
00-073 Warszawa
Tel: +48 22 529 01 23
Fax: +48 22 529 01 11
Email: cardif@cardif.pl

CZY JESTEM CHRONIONY W PRZYPADKU ZARAŻENIA KORONAWIRUSEM?

W ramach produktów oferowanych przez BNP Paribas Cardif w Polsce zapewniamy:

  • wypłatę świadczenia za pobyt w szpitalu lub czasową niezdolność do pracy w związku z zachorowaniem wywołanym wirusem,
  • w przypadku śmierci Ubezpieczonego, wypłatę świadczenia osobom wskazanym w polisie.

Więcej informacji nt. ochrony ubezpieczeniowej w kontekście epidemii znajdziesz w zakładce: www.cardif.pl/czasowe-zmiany


Zachęcamy do kontaktu on-line oraz telefonicznego:

logo Cardif Polska
pl. Pilsudskiego 2
00-073 Warszawa
Tel: +48 22 529 01 23
Fax: +48 22 529 01 11
Email: cardif@cardif.pl

Jak mogę zgłosić zdarzenie?

1. Jeżeli posiadasz ubezpieczenie grupowe - indywidualne, związane z produktem bankowym lub zawierane telefonicznie, możesz zgłosić zdarzenie wybierając najbardziej dogodny dla Ciebie sposób:

Możesz również zgłosić zdarzenie w placówce banku, za pośrednictwem którego zawarłeś umowę ubezpieczenia.

2. Jeśli chcesz zgłosić szkodę dotyczącą sprzętu zakupionego w sieci Carrefour (ubezpieczenie „Superochrona’’), skontaktuj się z SPB Polska Serwis Ubezpieczeniowy pod nr tel. +48 22 438 44 54 lub e-mail: superochrona@spb.eu

3. Jeśli chcesz skorzystać z ubezpieczenia przedłużonej gwarancji samochodu, („Gwarantowane Auto”) w przypadku wystąpienia awarii, zgłoś się do najbliższej Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO) lub skontaktuj się telefonicznie z odpowiednią infolinią: Volkswagen: +48 22 860 03 77 lub BGŻBNP: +48 22 860 03 78.

4. Jeśli chcesz, w ramach ubezpieczenia, skorzystać ze świadczenia assistance skontaktuj się telefonicznie z odpowiednim Centrum Operacyjnym:

Alior Bank (dawniej Bank BPH)

Ubezpieczenie „Bezpieczne Rachunki” +48 22 563 11 36 / +48 22 383 21 36


BNP Paribas Bank Polska

Ubezpieczenie „Ochrona NNW” +48 22 563 12 28
Ubezpieczenie od utraty źródła dochodu +48 22 522 29 13 / +48 22 232 29 13
Ubezpieczenie „Moja Karta” +48 22 205 51 44
Ubezpieczenie „Plan na Życie” +48 22 522 29 11 / +48 22 232 29 11
Plan wsparcia w chorobie +48 22 264 51 16
Plan wsparcia w chorobie Premium +48 22 264 51 15
Pakiet Życie i Pomoc  +48 22 522 29 11 / +48 22 232 29 11
Bezpieczne M  +48 22 741 39 36


Santander

Ubezpieczenie CPI +48 22 563 12 21


Volkswagen

Ubezpieczenie CPI +48 22 591 95 24


Ubezpieczenie indywidualne

"Protektor"              +48 22 563 11 22

 

logo Cardif Polska
pl. Pilsudskiego 2
00-073 Warszawa
Tel: +48 22 529 01 23
Fax: +48 22 529 01 11
Email: cardif@cardif.pl

CZY MOGĘ SIĘ ODWOŁAĆ OD DECYZJI DO ZGŁOSZONEGO ZDARZENIA?

Jeżeli nie zgadzasz się z decyzją BNP Paribas Cardif w Polsce lub po otrzymaniu decyzji pojawiły się nowe okoliczności związane ze zgłoszonym zdarzeniem, masz prawo złożyć odwołanie na piśmie w dowolnym terminie przypadającym przed upływem okresu przedawnienia (tj. 3 lata od wydanej decyzji).
Odwołanie możesz przesłać korespondencyjnie na adres Ubezpieczyciela lub pocztą elektroniczną, wysyłając skan pisma na adres: reklamacje@cardif.pl
BNP Paribas Cardif w Polsce stara się odpowiadać na odwołania najszybciej jak to możliwe, nie dłużej niż w ciągu 30 dni od dnia jego otrzymania.

logo Cardif Polska
pl. Pilsudskiego 2
00-073 Warszawa
Tel: +48 22 529 01 23
Fax: +48 22 529 01 11
Email: cardif@cardif.pl

KIEDY OTRZYMAM DECYZJĘ?

BNP Paribas Cardif w Polsce dokłada wszelkich starań, abyś jak najszybciej otrzymał decyzję dotyczącą zgłoszonego zdarzenia.
Decyzja podejmowana jest w terminie do 30 dni, licząc od dnia otrzymania zgłoszenia pod warunkiem dostarczenia wszystkich niezbędnych dokumentów/informacji.
W przypadku braku możliwości podjęcia decyzji w powyższym terminie, BNP Paribas Cardif w Polsce poinformuje Cię listownie o przedłużeniu weryfikacji sprawy.
Decyzja zostanie wydana najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia, w którym wyjaśnione będą wszystkie okoliczności sprawy.

logo Cardif Polska
pl. Pilsudskiego 2
00-073 Warszawa
Tel: +48 22 529 01 23
Fax: +48 22 529 01 11
Email: cardif@cardif.pl

JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ, CO SIĘ DZIEJE Z MOIM ZGŁOSZENIEM?

Konsultanci BNP Paribas Cardif w Polsce są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach - pod numerem infolinii: 801 801 111 lub +48 22 319 00 00.
Podczas rozmowy konsultant zapyta o:
  • numer zgłoszenia (podany w otrzymanym od BNP Paribas Cardif w Polsce piśmie);
  • numer polisy/umowy;
  • imię i nazwisko osoby ubezpieczonej;
  • PESEL osoby ubezpieczonej.
Przygotowanie powyższych informacji ułatwi rozmowę i przyspieszy odnalezienie Twojej sprawy.
Możesz również wysłać maila z zapytaniem na adres swiadczenia@cardif.pl lub skontaktować się z nami przez formularz kontaktowy
— 5 Pozycji na stronie
Wyświetlanie 1 - 5 z 9 rezultatów.