Przejdź do komentarzy

CENTRUM KLIENTA

Sprawy związane z obsługą Twojego ubezpieczenia

logo Cardif Polska
pl. Pilsudskiego 2
00-073 Warszawa
Tel: +48 22 529 01 23
Fax: +48 22 529 01 11
Email: cardif@cardif.pl

Jak mogę zgłosić roszczenie?

1. Jeżeli posiadasz ubezpieczenie grupowe - pracownicze, indywidualne, związane z produktem bankowym lub zawierane telefonicznie, możesz zgłosić roszczenie bezpośrednio, wybierając najbardziej dogodny dla Ciebie sposób:

  • on-line, wypełniając elektroniczny formularz
  • pocztą elektroniczną, wysyłając na adres: roszczenia@cardif.pl wypełniony wniosek o wypłatę świadczenia oraz skany wymaganych dokumentów;
  • korespondencyjnie, wysyłając komplet wymaganych dokumentów na adres firmy (Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A./ Cardif ARD S.A., Plac Piłsudskiego 2, 00-073 Warszawa);
  • osobiście, zgłaszając się do siedziby firmy (Plac Piłsudskiego 2, Warszawa, Budynek Metropolitan) od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.

Możesz również zgłosić roszczenie:

  • za pośrednictwem swojego pracodawcy, jeżeli przystąpiłeś do umowy grupowego ubezpieczenia dla pracowników
  • w placówce banku, za pośrednictwem którego zawarłeś umowę ubezpieczenia.

2. Jeśli chcesz zgłosić szkodę dotyczącą sprzętu zakupionego w sieci Carrefour (ubezpieczenie „Superochrona’’), skontaktuj się z SPB Polska Serwis Ubezpieczeniowy pod nr tel. +48 22 438 44 54 lub e-mail: superochrona@spb.eu

3. Jeśli chcesz skorzystać z ubezpieczenia przedłużonej gwarancji samochodu, („Gwarantowane Auto”) w przypadku wystąpienia awarii, zgłoś się do najbliższej Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO) lub skontaktuj się telefonicznie z odpowiednią infolinią: Volkswagen: +48 22 860 03 77 lub BGŻBNP: +48 22 860 03 78.

4. Jeśli chcesz, w ramach ubezpieczenia, skorzystać ze świadczenia assistance skontaktuj się telefonicznie z odpowiednim Centrum Operacyjnym:

  • Bank BPH - Ubezpieczenie „Zdrowotne”

     - Assistance 24h: +48 22 568 98 57

  • Ubezpieczenie „Bezpieczne Rachunki”

      - Assistance 24h: +48 22 563 11 36 / +48 22 383 21 36

  • Ubezpieczenia indywidualne – „Protektor”

       - Assistance 24h: +48 22 563 11 22

  • BNP Paribas Bank Polska  – OCHRONA NNW    

       - Assistance 24h: +48 22 563 12 28

  • BNP Paribas Bank Polska  – Plan na Życie    

       - Assistance 24h: +48 22 522 29 11/ +48 232 29 11\

  • Volkswagen – CPI  

       - Assistance 24h: +48 22 591 95 24

  • Santander – CPI   

       - Assistance 24h: +48 22 563 12 21

 

5. Jeżeli posiadasz Pakiet Medyczny i chcesz umówić się na wizytę lekarską, skontaktuj się telefonicznie z infolinią Lux Med pod nr tel. +48 22 332 28 85.

logo Cardif Polska
pl. Pilsudskiego 2
00-073 Warszawa
Tel: +48 22 529 01 23
Fax: +48 22 529 01 11
Email: cardif@cardif.pl

CZY MOGĘ SIĘ ODWOŁAĆ OD DECYZJI?

Jeżeli nie zgadzasz się z decyzją BNP Paribas Cardif w Polsce lub po otrzymaniu decyzji pojawiły się nowe okoliczności związane ze zgłoszonym roszczeniem, masz prawo złożyć odwołanie na piśmie w dowolnym terminie przypadającym przed upływem okresu przedawnienia (tj. 3 lata od dnia wystąpienia zdarzenia).
Odwołanie możesz przesłać korespondencyjnie na adres Ubezpieczyciela lub pocztą elektroniczną, wysyłając skan pisma na adres: roszczenia@cardif.pl
BNP Paribas Cardif w Polsce stara się odpowiadać na odwołania najszybciej jak to możliwe, nie dłużej niż w ciągu 30 dni od dnia jego otrzymania.
 
logo Cardif Polska
pl. Pilsudskiego 2
00-073 Warszawa
Tel: +48 22 529 01 23
Fax: +48 22 529 01 11
Email: cardif@cardif.pl

W JAKIEJ FORMIE OTRZYMAM ŚWIADCZENIE?

Istnieją dwie możliwe formy wypłacenia świadczenia:

  • przelewem na rachunek bankowy – jest to najszybsza i najbezpieczniejsza forma realizacji świadczenia. Kwota świadczenia przekazywana jest na rachunek bankowy wskazany przez Ubezpieczonego/Uprawnionego.
  • przekazem pocztowym do kwoty 5000 zł – kwota świadczenia przekazywana jest na wskazany przez Ubezpieczonego/Uprawnionego adres. Mniej dogodna i wydłużona forma realizacji świadczenia.

 

logo Cardif Polska
pl. Pilsudskiego 2
00-073 Warszawa
Tel: +48 22 529 01 23
Fax: +48 22 529 01 11
Email: cardif@cardif.pl

KIEDY OTRZYMAM DECYZJĘ?

BNP Paribas Cardif w Polsce dokłada wszelkich starań, abyś jak najszybciej otrzymał decyzję dotyczącą zgłoszonego roszczenia.
Decyzja podejmowana jest w terminie do 30 dni, licząc od dnia otrzymania zgłoszenia roszczenia pod warunkiem dostarczenia wszystkich niezbędnych dokumentów/informacji.
W przypadku braku możliwości podjęcia decyzji w powyższym terminie, BNP Paribas Cardif w Polsce poinformuje Cię listownie o przedłużeniu weryfikacji sprawy.
Decyzja zostanie wydana najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia, w którym wyjaśnione będą wszystkie okoliczności sprawy.
 

logo Cardif Polska
pl. Pilsudskiego 2
00-073 Warszawa
Tel: +48 22 529 01 23
Fax: +48 22 529 01 11
Email: cardif@cardif.pl

JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ, CO SIĘ DZIEJE Z MOIM ZGŁOSZENIEM?

Konsultanci BNP Paribas Cardif w Polsce są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 pod numerem infolinii: 801 801 111 lub +48 22 319 00 00.
Podczas rozmowy konsultant zapyta o:
  • numer roszczenia (podany w otrzymanym od BNP Paribas Cardif w Polsce piśmie);
  • numer polisy/umowy;
  • imię i nazwisko osoby ubezpieczonej;
  • PESEL osoby ubezpieczonej.
Przygotowanie powyższych informacji ułatwi rozmowę i przyspieszy odnalezienie Twojej sprawy.
Możesz również wysłać maila z zapytaniem na adres roszczenia@cardif.pl lub skontaktować się z nami przez formularz kontaktowy