![]() |
Cardif Polska pl. Pilsudskiego 2 00-073 Warszawa |
Tel: +48 22 529 01 23 Fax: +48 22 529 01 11 Email: cardif@cardif.pl |
JAK PRZEBIEGA WERYFIKACJA MOJEGO ZGŁOSZENIA?
W ciągu 7 dni od otrzymania zgłoszenia BNP Paribas Cardif w Polsce wyśle do Ciebie pismo informujące o statusie sprawy.
Jeżeli okaże się, że nie ma kompletu dokumentów niezbędnych do podjęcia decyzji, otrzymasz list z prośbą o ich uzupełnienie. Szybkie dosłanie brakujących dokumentów skróci czas podjęcia decyzji.
Decyzja podejmowana jest w ciągu 30 dni od otrzymania zgłoszenia pod warunkiem otrzymania informacji/dokumentów niezbędnych do ustalenia zasadności zgłoszenia.
![]() |
Cardif Polska pl. Pilsudskiego 2 00-073 Warszawa |
Tel: +48 22 529 01 23 Fax: +48 22 529 01 11 Email: cardif@cardif.pl |
ILE MAM CZASU NA ZGŁOSZENIE ZDARZENIA?
Masz prawo zgłosić zdarzenie w dowolnym terminie przypadającym przed upływem okresu przedawnienia.Zgłoszenia z umowy ubezpieczenia na życie przedawniają się z upływem lat trzech (art. 819 § 1 k.c.).
Bieg przedawnienia zgłoszenia o świadczenie do ubezpieczyciela rozpoczyna się w dniu, w którym nastąpiło zdarzenie objęte ubezpieczeniem.
![]() |
Cardif Polska pl. Pilsudskiego 2 00-073 Warszawa |
Tel: +48 22 529 01 23 Fax: +48 22 529 01 11 Email: cardif@cardif.pl |
KTO MOŻE ZGŁOSIĆ ZDARZENIE?
Zawiadomienie o zajściu zdarzenia objętego zakresem ubezpieczenia może zgłosić:- Ubezpieczony lub Ubezpieczający,
- Uprawniony z umowy ubezpieczenia,
- Spadkobierca Ubezpieczonego,
- inna osoba upoważniona przez wyżej wymienione osoby.
![]() |
Cardif Polska pl. Pilsudskiego 2 00-073 Warszawa |
Tel: +48 22 529 01 23 Fax: +48 22 529 01 11 Email: cardif@cardif.pl |
JAKIE DOKUMENTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ ZGŁASZAJĄC ZDARZENIE?
Wypełniając wniosek online lista niezbędnych dokumentów jest widoczna po wyborze ryzyka z którego składane jest zgłoszenie. Lista wymaganych dokumentów znajduje się także w OWU produktu z którego składane jest zgłoszenie.
—
5 Pozycji na stronie