![]() | Cardif Polska pl. Pilsudskiego 2 00-073 Warszawa | Tel: +48 22 529 01 23 Fax: +48 22 529 01 11 Email: cardif@cardif.pl |
CZY JESTEM CHRONIONY W PRZYPADKU ZARAŻENIA KORONAWIRUSEM?
W ramach produktów oferowanych przez BNP Paribas Cardif w Polsce zapewniamy:
- wypłatę świadczenia za pobyt w szpitalu lub czasową niezdolność do pracy w związku z zachorowaniem wywołanym wirusem,
- w przypadku śmierci Ubezpieczonego, wypłatę świadczenia osobom wskazanym w polisie.
Więcej informacji nt. ochrony ubezpieczeniowej w kontekście epidemii znajdziesz w zakładce: www.cardif.pl/czasowe-zmiany
Zachęcamy do kontaktu on-line oraz telefonicznego:
- roszczenia prosimy zgłaszać za pomocą formularzy on-line dostępnych na stronie www.roszczenia.cardif.pl lub mailowo na adres roszczenia@cardif.pl,
- pytania dotyczące obsługi polis prosimy zgłaszać na adres obsluga@cardif.pl,
- w przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerami telefonów 801 801 111 lub +48 22 319 00 00 od poniedziałku do piątku w godzinach -.
![]() | Cardif Polska pl. Pilsudskiego 2 00-073 Warszawa | Tel: +48 22 529 01 23 Fax: +48 22 529 01 11 Email: cardif@cardif.pl |
Jak mogę zgłosić roszczenie?
1. Jeżeli posiadasz ubezpieczenie grupowe - indywidualne, związane z produktem bankowym lub zawierane telefonicznie, możesz zgłosić roszczenie wybierając najbardziej dogodny dla Ciebie sposób:
- online - wypełniając elektroniczny formularz
- mailowo - wysyłając na adres: roszczenia@cardif.pl wypełniony wniosek o wypłatę świadczenia oraz skany wymaganych dokumentów;
Możesz również zgłosić roszczenie w placówce banku, za pośrednictwem którego zawarłeś umowę ubezpieczenia.
2. Jeśli chcesz zgłosić szkodę dotyczącą sprzętu zakupionego w sieci Carrefour (ubezpieczenie „Superochrona’’), skontaktuj się z SPB Polska Serwis Ubezpieczeniowy pod nr tel. +48 22 438 44 54 lub e-mail: superochrona@spb.eu
3. Jeśli chcesz skorzystać z ubezpieczenia przedłużonej gwarancji samochodu, („Gwarantowane Auto”) w przypadku wystąpienia awarii, zgłoś się do najbliższej Autoryzowanej Stacji Obsługi (ASO) lub skontaktuj się telefonicznie z odpowiednią infolinią: Volkswagen: +48 22 860 03 77 lub BGŻBNP: +48 22 860 03 78.
4. Jeśli chcesz, w ramach ubezpieczenia, skorzystać ze świadczenia assistance skontaktuj się telefonicznie z odpowiednim Centrum Operacyjnym:
- Alior Bank (dawniej Bank BPH) – Ubezpieczenie „Zdrowotne”
- Assistance 24h: +48 22 568 98 57
- Alior Bank (dawniej Bank BPH) – Ubezpieczenie „Bezpieczne Rachunki”
- Assistance 24h: +48 22 563 11 36 / +48 22 383 21 36
- BNP Paribas Bank Polska S.A. – "Ochrona NNW"
- Assistance 24h: +48 22 563 12 28
- BNP Paribas Bank Polska S.A. – Ubezpieczenie od utraty źródła dochodu
- Assistance 24h: +48 22 522 29 13 / +48 22 232 29 13
- BNP Paribas Bank Polska S.A. – Ubezpieczenie użytkowników i posiadaczy kart „Moja Karta”
- Assistance 24h: +48 22 205 51 44
- BNP Paribas Bank Polska S.A. – "Plan na Życie"
- Assistance 24h: +48 22 522 29 11 / +48 22 232 29 11
- BNP Paribas Bank Polska S.A. – "Plan wsparcia w chorobie"
- Assistance 24h: +48 22 264 51 16
- BNP Paribas Bank Polska S.A. – "Plan wsparcia w chorobie Premium"
- Assistance 24h: +48 22 264 51 15
- BNP Paribas Bank Polska S.A. – "Pakiet Życie i Pomoc"
- Assistance 24h: +48 22 522 29 11 / +48 22 232 29 11
- Ubezpieczenia indywidualne – „Protektor”
- Assistance 24h: +48 22 563 11 22
- Santander – Ubezpieczenie CPI
- Assistance 24h: +48 22 563 12 21
- Volkswagen – Ubezpieczenie CPI
- Assistance 24h: +48 22 591 95 24
![]() | Cardif Polska pl. Pilsudskiego 2 00-073 Warszawa | Tel: +48 22 529 01 23 Fax: +48 22 529 01 11 Email: cardif@cardif.pl |
CZY MOGĘ SIĘ ODWOŁAĆ OD DECYZJI DO ZGŁOSZONEGO ROSZCZENIA?
Jeżeli nie zgadzasz się z decyzją BNP Paribas Cardif w Polsce lub po otrzymaniu decyzji pojawiły się nowe okoliczności związane ze zgłoszonym roszczeniem, masz prawo złożyć odwołanie na piśmie w dowolnym terminie przypadającym przed upływem okresu przedawnienia (tj. 3 lata od wydanej decyzji).
Odwołanie możesz przesłać korespondencyjnie na adres Ubezpieczyciela lub pocztą elektroniczną, wysyłając skan pisma na adres: reklamacje@cardif.pl
BNP Paribas Cardif w Polsce stara się odpowiadać na odwołania najszybciej jak to możliwe, nie dłużej niż w ciągu 30 dni od dnia jego otrzymania.
![]() | Cardif Polska pl. Pilsudskiego 2 00-073 Warszawa | Tel: +48 22 529 01 23 Fax: +48 22 529 01 11 Email: cardif@cardif.pl |
KIEDY OTRZYMAM DECYZJĘ?
BNP Paribas Cardif w Polsce dokłada wszelkich starań, abyś jak najszybciej otrzymał decyzję dotyczącą zgłoszonego roszczenia.
Decyzja podejmowana jest w terminie do 30 dni, licząc od dnia otrzymania zgłoszenia roszczenia pod warunkiem dostarczenia wszystkich niezbędnych dokumentów/informacji.
W przypadku braku możliwości podjęcia decyzji w powyższym terminie, BNP Paribas Cardif w Polsce poinformuje Cię listownie o przedłużeniu weryfikacji sprawy.
Decyzja zostanie wydana najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia, w którym wyjaśnione będą wszystkie okoliczności sprawy.
![]() | Cardif Polska pl. Pilsudskiego 2 00-073 Warszawa | Tel: +48 22 529 01 23 Fax: +48 22 529 01 11 Email: cardif@cardif.pl |
JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ, CO SIĘ DZIEJE Z MOIM ZGŁOSZENIEM?
Konsultanci BNP Paribas Cardif w Polsce są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach - pod numerem infolinii: 801 801 111 lub +48 22 319 00 00.Podczas rozmowy konsultant zapyta o:
- numer roszczenia (podany w otrzymanym od BNP Paribas Cardif w Polsce piśmie);
- numer polisy/umowy;
- imię i nazwisko osoby ubezpieczonej;
- PESEL osoby ubezpieczonej.
Możesz również wysłać maila z zapytaniem na adres roszczenia@cardif.pl lub skontaktować się z nami przez formularz kontaktowy